*مردم ما برای حضور در صحنه انتخابات آمادگی کافی را دارند و حضور در انتخابات را شرعی و خدایی می دانند زیرا ملت ایران این حقیقت را دریافته اند که حضور حداکثری در صحنه انتخابات همانند تیری است که به قلب استکبار جهانی و در راس آن امریکا و صهیونیسم وارد می شود.

*حضور پرشور مردم در انتخابات آینده برای غرب، استکبار جهانی و کسانی که چشم طمع به ایران دارند، این پیام را دارد که ملت ایران کماکان در صحنه حاضر هستند همانگونه که در گذشته با حضور پرشور خودشان دشمن را مایوس و اجازه دخالت دشمنان در سرنوشت خود ندادند این بار هم  حضور حداکثری در انتخابات این پیام را برای آن ها خواهد داشت که این مردم همان ملتی است که توانست هجوم رژیم بعثی به ایران را خنثی و تمام استکبار جهانی که در پشت سرعراق ایستاده بود را نا امید سازد.

*پیام دیگر حضور پرشور مردم در انتخابات برای غرب این است که توطئه های دشمن مثل تحریم اقتصادی نمی تواند ملت ایران را دلسرد کند چرا که مردم ایران با مقاومت خودشان کماکان در صحنه حضور دارند و از انقلاب خود محافظت می کنند. 

* امیدواری ملت های آزادی خواه جهان دیگر پیام حضور حداکثری مردم ایران به ملت هایی است که چشم امید به ایران دارند و ایران را به عنوان ام القری اسلامی و ملت ایران را به عنوان الگوی آزادگی پذیرفته اند.

*حضور پر شور مردم در انتخابات این پیام را به ملت های آزاذیخواه خواهد داد که با مقاومت، سرسختی و با ایستادگی راه آزادیخواهی، استقلال و سر بلندی را دنبال کنند.
منبع عصر امروزasremrooz.ir