سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وم الله 22 بهمن; یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.» یادآوری 22 بهمن; یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی; یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.

روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل الله » رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای «الله اکبر» از رگبار «مسلسل » قوی تر و نیرومندتر است.

22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت گرچه دست از سلاح تهی باشد. و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می کنند، بی اثر است.



دهه فجر
،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعیت » بود وپادشاهان احساس می‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بوجودآوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به کار گرفتند. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گریه و شادی، حب و بغض و عشق و نفرت جایگاه والایی دارد. از این رو جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید کلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.


صدای بال و پر جبرئیل می آید / شب است و ماه به آغوش ایل می آید

لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد / که ساقی از طرف سلسبیل می آید

لباس خاطره را از حریر عشق بدوز / حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید

نگاه آمنه از این به بعد می خندد / چرا که معجزه ای بی بدیل می آید

میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش  خجسته باد


*مردم ما برای حضور در صحنه انتخابات آمادگی کافی را دارند و حضور در انتخابات را شرعی و خدایی می دانند زیرا ملت ایران این حقیقت را دریافته اند که حضور حداکثری در صحنه انتخابات همانند تیری است که به قلب استکبار جهانی و در راس آن امریکا و صهیونیسم وارد می شود.

*حضور پرشور مردم در انتخابات آینده برای غرب، استکبار جهانی و کسانی که چشم طمع به ایران دارند، این پیام را دارد که ملت ایران کماکان در صحنه حاضر هستند همانگونه که در گذشته با حضور پرشور خودشان دشمن را مایوس و اجازه دخالت دشمنان در سرنوشت خود ندادند این بار هم  حضور حداکثری در انتخابات این پیام را برای آن ها خواهد داشت که این مردم همان ملتی است که توانست هجوم رژیم بعثی به ایران را خنثی و تمام استکبار جهانی که در پشت سرعراق ایستاده بود را نا امید سازد.

*پیام دیگر حضور پرشور مردم در انتخابات برای غرب این است که توطئه های دشمن مثل تحریم اقتصادی نمی تواند ملت ایران را دلسرد کند چرا که مردم ایران با مقاومت خودشان کماکان در صحنه حضور دارند و از انقلاب خود محافظت می کنند. 

* امیدواری ملت های آزادی خواه جهان دیگر پیام حضور حداکثری مردم ایران به ملت هایی است که چشم امید به ایران دارند و ایران را به عنوان ام القری اسلامی و ملت ایران را به عنوان الگوی آزادگی پذیرفته اند.

*حضور پر شور مردم در انتخابات این پیام را به ملت های آزاذیخواه خواهد داد که با مقاومت، سرسختی و با ایستادگی راه آزادیخواهی، استقلال و سر بلندی را دنبال کنند.
منبع عصر امروزasremrooz.ir



بر اساس قانون جرایم رایانه ای ، هرگونه کپی برداری از مطالب این وب ، غیر قانونی می باشد و پی گرد قانونی دارد!
تمامی حقوق مادی و معنوی " سمت خدا " برای " اسماعیلی " محفوظ است!
طرّاحی قالب: شیعه تم